Kundeservice

NEYE Kundeservice

E-mail: kundeservice@neye.dk

Har du spørgsmål vedrørende webshoppen eller NEYE generelt, kan du sende en mail til kundeservice@neye.dk. Vi besvarer din mail hurtigst muligt.

Du er også meget velkommen til at ringe til Kundeservice på telefon: 33 69 28 26.

Telefonen er åben: mandag-torsdag 9.30-15.30 og fredag 9.30-15.00

Kundeservicetelefonen er lukket alle hverdage fra kl. 12.30 til 13.00
Kundeservice holder lukket weekender, danske helligdage samt Grundlovsdag.

Jul - Udvidet byttefrist
Julegaver købt fra d. 21/10-24 kan byttes frem til d. 23/1-25. Der vil automatisk komme byttemærker på alle webordrer frem til jul.


Oftest stillede spørgsmål
Få svarerne på de mest stillede spørgsmål


Whistleblowerordning

Hjælp NEYE med at bekæmpe lovovertrædelser, alvorlige trusler mod miljø, sundhed eller mennesker.

Mener du, at der er sket en overtrædelse af love eller regler i NEYE, opfordrer vi dig til at indberette din viden eller bekymring. Du kan benytte whistleblowerordningen helt anonymt, hvis du er ansat hos NEYE eller har relevante oplysninger omkring forhold i NEYE.

Læs mere om whistleblowerordningen


Hvem er NEYE Butikker Job i NEYE Klub NEYE PR & Presse Kundeservice Kontaktoplysninger Handelsbetingelser Webordrer Betaling Levering Bytteservice og returnering Reklamation Køb med GLN/EAN nummer Tax Free køb/Momsrefusion Persondatapolitik Samfundsansvar Hvad er GRS Certificering? Cookies Gavekort/tilgodebevis Konkurrenceregler Prismatch