Webordrer

Alle handler på neye.dk er underlagt vores generelle handelsbetingelser.

Hvordan fungerer vores webshop?

Du kan på neye.dk finde en lang række af dine favoritmærker og produkter samt meget andet. Mange af vores produkter kommer i forskellige størrelser, farver og udgaver, så der er noget for enhver smag.
Når du har fundet lige netop den vare, som du ønsker, lægger du den blot i ’indkøbskurven’. Du kan til hver en tid rette indholdet i ’indkøbskurven’ og løbende tjekke indholdet samt prisen for de valgte varer – husk blot at opdatere din kurv efterfølgende.

Hvordan forløber en bestilling på neye.dk?

  1. Du finder den eller de varer, du ønsker at bestille og lægger dem i din 'indkøbskurv'
  2. Du vælger leveringsmetode
  3. Du indtaster dine kreditoplysninger og bekræfter din bestilling
  4. Du modtager, indenfor få minutter, en e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget din bestilling.
  5. Vi ekspederer din ordre hurtigst muligt og sender dig derefter en ordrebekræftelse samt tracking-informationer.
  6. Ordrebekræftelsen skal du gemme, da dette er din bon i tilfælde af returnering eller reklamation.
  7. Efter 1-2 hverdage modtager du din pakke. Har du valgt at afhente den i én af vores butikker, vil din pakke nu være klar til at blive afhentet. Du modtager en SMS, når din pakke er klar til afhentning.

Er min ordre afsendt?
Lige så snart vi har pakket din ordre, sender vi dig din endelige ordrebekræftelse. Har du modtaget den endelige ordrebekræftelse, er din pakke altså på vej til dig.
Du vil, i forbindelse med ordrebekræftelsen, modtage et track&trace-link, så du kan følge din pakke.
Du vil også modtage en SMS, når din pakke er klar til afhentning. Dette gælder både pakker, der skal afhentes på Posthuset eller i en af vores butikker.

Hvor er min ordre ordrebekræftelse?
Når du bestiller en vare på neye.dk, vil du indenfor få minutter modtage en e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget din bestilling – denne e-mail er ikke din ordrebekræftelse.
Ordrebekræftelsen sender vi først til dig, når vi har ekspederet din ordre, det vil sige, når din pakke er sendt afsted fra vores webshop. Det betyder altså at, hvis du bestiller en vare hen over weekenden, vil du først få en ordrebekræftelse, når vi sender din pakke den efterfølgende hverdag.
Det er også først, når din pakke bliver sendt, at vi trækker pengene for dit køb. Indtil da er beløbet for varen kun reserveret på din konto.

Har du ikke modtaget ”tak for din ordre” e-mail kan det skyldes, at:

  • Mailen er havnet i dit spamfilter
  • Der er en fejl i din e-mailadresse

Har du ikke modtaget e-mailen, skal du være velkommen til at kontakte Kundeservice, så skal vi hjælpe dig med at løse problemet.

Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet min ordrebekræftelse?
I dette tilfælde skal du være meget velkommen til at kontakte Kundeservice, så skal vi hjælpe med at gensende din ordrebekræftelse.

Kan jeg annullere min ordre?
Se venligst afsnittet omkring fortrydelse i vores handelsbetinglser, hvis du har fortrudt dit køb. Du er altid velkommen til at kontakte Kundeservice.
Hvis du allerede har modtaget din ordrebekræftelse, så er din ordre pakket og undervejs til levering, derfor har vi som udgangspunkt ikke mulighed for at stoppe leveringen. Du har dog altid 30 dages fortrydelsesret.

Kan jeg ændre min ordre?
Nej, du har desværre ikke mulighed for at ændre i din ordre, når først du har lagt din bestilling.
Lige så snart vi har modtaget din bestilling, sendes den ud til vores lager, som pakker din ordre og vi har derfor ikke mulighed for at ændre den.

Er der noget, du er i tvivl om, kan du altid kontakte Kundeservice, så kan vi hjælpe dig med dine muligheder.

Hvis vare en udsolgt eller ikke tilgængelig?
Det sker desværre en gang i mellem, at en vare ikke er tilgængelig på vores lager, selvom du har bestilt den på neye.dk. Sker dette, kontakter vi dig hurtigst muligt for at finde en løsning, men det kan desværre betyde, at vi bliver nødt til at annullere din ordre.

Der er sket en fejl med min ordre, hvad gør jeg?
Vi bestræber os på at undgå fejl, men vi er alle mennesker og derfor kan fejl desværre forekomme. Skulle du være uheldig og der er sket en fejl med din ordre – varen er i stykker, du har modtaget noget forkert osv. – bedes du kontakte Kundeservice.
På den måde har vi mulighed for at få rettet op på fejlen og hjælpe dig, så du kan få den ønskede vare.

 

 

 


Hvem er NEYE Butikker Job i NEYE Klub NEYE PR & Presse Kundeservice Kontaktoplysninger Handelsbetingelser Webordrer Betaling Levering Bytteservice og returnering Reklamation Viabill Køb med GLN/EAN nummer Tax Free køb/Momsrefusion Persondatapolitik Cookies Gavekort/tilgodebevis