Kundeservice

Fra 6. juli 2020 vil kundeservicetelefonen være lukket alle hverdage fra kl. 12.30 til 13.00


Covid-19 retningslinjer i vores butikker

Føler du dig sløj eller har du symptomer på Covid-19, bedes du blive hjemme. 

  • Du bedes overholde det maksimale antal personer, der må være i butikken samtidig. Dette sikrer, at alle kan holde den anbefalede afstand på 1 meter – både til andre kunder og til vores personale
  • Du bedes anvende håndsprit, både når du kommer ind i butikken – og når du forlader den igen
  • Du bedes så vidt muligt anvende kontaktløs betaling frem for kontanter

Se åbningstider for butikkerne her.

Det er stadig muligt at handle på neye.dk og leveringstiden er stadig 1-2 hverdage.


NEYE Kundeservice

E-mail: kundeservice@neye.dk

Har du spørgsmål vedrørende webshoppen eller NEYE generelt, kan du sende en mail til kundeservice@neye.dk. I åbningstiden besvarer vi din mail i løbet af 1-2 timer.

Du er også meget velkommen til at ringe til Kundeservice på telefon: 33 69 28 26.

Telefonen er åben: mandag-torsdag 9.30-15.30 og fredag 9.30-15.00
Kundeservice holder lukket weekender, danske helligdage samt Grundlovsdag.

Du kan også chatte med os ved at trykke på den blå chat boks, nederst højre hjørne.


Oftest stillede spørgsmål
Få svarerne på de mest stillede spørgsmål


Hvem er NEYE Butikker Job i NEYE Klub NEYE PR & Presse Kundeservice Covid-19 Kontaktoplysninger Handelsbetingelser Webordrer Betaling Levering Bytteservice og returnering Reklamation Viabill Køb med GLN/EAN nummer Tax Free køb/Momsrefusion Persondatapolitik Samfundsansvar Cookies Gavekort/tilgodebevis Konkurrenceregler