Kundeservice

NEYE Kundeservice
Mail: kundeservice@neye.dk
Telefon: 33 69 28 26

Har du spørgsmål vedrørende webshoppen eller NEYE generelt, kan du sende en e-mail til kundeservice@neye.dk.
Vi bestræber os på at besvare din e-mail inden for i gennemsnit 24 timer.
I hverdage mellem kl. 10:00-15:00 vil vi besvare din mail i løbet af en time. 

Du er også meget velkommen til at ringe til Kundeservice på telefon: 33 69 28 26.
Telefonen har åben alle hverdage kl. 10.00-15.00

Kundeservice holder lukket på danske helligdage.

Nye regler om behandling af persondata
Som du måske allerede har hørt, er der kommet nye regler om behandling af persondata, som træder i kraft den 25. maj 2018. I forbindelse med de nye regler har vi ajourført vores vilkår, så det er blevet nemmere for dig at forstå, hvordan vi bruger de informationer vi har, og hvordan vi beskytter dine personoplysninger. Du kan læse vores persondatapolitik her.


Hvem er NEYE Butikker Job i NEYE Klub NEYE PR & Presse Kundeservice Kontaktoplysninger Handelsbetingelser Webordrer Betaling Levering Bytteservice og returnering Reklamation Viabill Køb med GLN/EAN nummer Tax Free køb/Momsrefusion Persondatapolitik Cookies Gavekort/tilgodebevis