Grundet corona-situationen har vi valgt at lukke ALLE vores butikker midlertidigt. Webshoppen er fortsat åben.

Kundeservice

Alle NEYE butikker lukkes midlertidigt grundet Covid-19.

Som konsekvens af myndighedernes udmeldinger, har vi i NEYE valgt at lukke - ikke blot vores butikker i centre - men også alle vores butikker i hoved- og gågader i perioden
18. marts 2020 og foreløbigt frem til 14. april 2020.

Det er fortsat muligt at handle på neye.dk, hvor varerne kan leveres direkte hjem til privatadressen. Vi leverer gratis ved køb over 299,-


Læs om bytteregler, returnering mv i forhold til Covid-19


NEYE Kundeservice

Mail: kundeservice@neye.dk


Har du spørgsmål vedrørende webshoppen eller NEYE generelt, kan du sende en e-mail til kundeservice@neye.dk.
I åbningstiden besvarer vi din mail i løbet af 1-2 timer.

Du er også meget velkommen til at ringe til Kundeservice på telefon: 33 69 28 26.
Telefonen er åben:
mandag-fredag 9.30-13.00 og 13.30-15.00
Kundeservice holder lukket weekender, danske helligdage samt Grundlovsdag.

Nye regler om behandling af persondata
Der er kommet nye regler om behandling af persondata, som trådte i kraft den 25. maj 2018. I forbindelse med de nye regler har vi ajourført vores vilkår, så det er blevet nemmere for dig at forstå, hvordan vi bruger de informationer vi har, og hvordan vi beskytter dine personoplysninger. Du kan læse vores persondatapolitik her.
Hvem er NEYE Butikker Job i NEYE Klub NEYE PR & Presse Kundeservice Covid-19 Kontaktoplysninger Handelsbetingelser Webordrer Betaling Levering Bytteservice og returnering Reklamation Viabill Køb med GLN/EAN nummer Tax Free køb/Momsrefusion Persondatapolitik Samfundsansvar Cookies Gavekort/tilgodebevis Konkurrenceregler