Handelsbetingelser

Brugerbetingelser for handel på www.neye.dk

Webshoppen www.neye.dk ejes og drives af:

NEYE A/S
Klosterstræde 1
1157 København K
CVR 36447125 (NEYE).

Når du køber varer i webshoppen, er det NEYE, der er sælger.

Brugerbetingelser for handel på neye.dk
Handel i NEYEs webshop sker i henhold til nedenstående vilkår og betingelser.
Køb af varer i webshoppen er betinget af, at du accepterer disse vilkår og betingelser, der herefter udgør en aftale mellem dig og NEYE.

Indgåelse af aftale om køb
www.neye.dk er åben 24 timer i døgnet og du kan derfor næsten altid handle. Det kan dog ske, at vi lukker vores onlinebutik grundet vedligeholdelse. Du kan kun foretage køb, når butikken er åben og tilgængelig.

For at handle på www.neye.dk skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

Ved køb på www.neye.dk vil eventuelle ekstra betalinger for eksempelvis fragt og betalingskortgebyrer først blive udregnet, umiddelbart inden du er klar til betale.

Efter modtagelse af en ordre vil NEYE per e-mail bekræfte, at NEYE har modtaget ordren. Dette betyder ikke, at ordren er accepteret. Din ordre udgør kun et tilbud til NEYE om at købe en vare fra NEYE. Alle ordrer er genstand for accept af NEYE og afhænger af varens tilgængelighed på NEYEs varelager. Aftalen om køb vil først endeligt være indgået, når NEYE har accepteret din ordre - denne accept sker i forbindelse med NEYEs afsendelse af ordrebekræftelsen. Er en vare, du har afgivet bestilling på, mod forventning udsolgt, vil NEYE give dig besked herom.

Reklamation
Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Ved afgørelsen af om der er fejl, og mangler ved varen, finder købeloven anvendelse, hvorfor forhold som varens normale levetid, fejl opstået på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse, almindeligt slid m.v. kan indebære, at der ikke er tale om en mangel.

Du skal henvende dig i en NEYE-butik indenfor ”rimelig tid”. Det vil sige, at du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du skal reklamere over din vare ved at henvende dig i en af vores butikker, husk blot at medbringe din kvittering eller ordrebekræftelse.

Har du nogle spørgsmål eller er du i tvivl om, hvordan du håndterer din reklamation, er du altid velkommen til at kontakte Kundeservice på mail: kundeservice@neye.dk eller på telefon: 33692826 alle hverdage fra kl. 10:00 – 15:00. Eller læse mere her.

Priser
Alle priser på neye.dk er angivet i DKK og vil være inklusiv moms, men eksklusiv fragt.

Priserne på NEYEs produkter kan til enhver tid ændres, men disse ændringer vil ikke påvirke ordrer, for hvilke NEYE allerede har sendt en bekræftelse.

BEMÆRK: NEYE tager i enhver henseende forbehold for, at der kan forekomme pris- og trykfejl.

Forbehold for billedgengivelse
Computerskærme kan være indstillet forskelligt og de kan variere meget i størrelse. Derfor kan farvegengivelser variere meget, alt efter skærmen. NEYE kan ikke garantere, at de farver du ser på din skærm afspejler den præcise farve varen har. NEYE forsøger dog at beskrive varen bedst muligt. Du er altid velkommen til at kontakte NEYE’s kundeservice for yderligere information om varerne.

Skatter og afgifter samt told
Bestiller du varer fra et EU-land til et andet EU- land, skal du normalt ikke betale skatter og afgifter samt told, da andre EU-lande er fritaget herfor efter reglerne om varernes frie bevægelighed indenfor EU.
NEYE påtager sig intet ansvar for skatter, afgifter og told.

Sikker betaling
Det betalingskort, du anvender, skal være dit. Alle kredit-/betalingskortindehavere er genstand for validering, kontrol og godkendelse fra kortudstederen. Hvis udstederen af dit betalingskort afviser betaling, vil NEYE ikke være ansvarlig for eventuelle forsinkelser eller manglende levering af din ordre. I tilfælde af at dit korts godkendelse og validering bortfalder, forbeholder NEYE sig ret til at annullere din ordre.

Ved at indsende en ordre til NEYE via www.NEYE.dk garanterer du, at oplysningerne vedrørende betaling af din ordre er gyldige og korrekte. Når din bestilling er accepteret og behandlet af NEYE, vil betalingen ske og du har hermed givet din tilladelse til, at NEYE kan foretage den betalingskontrol, som NEYE måtte finde passende.
Betalingen bliver fratrukket din konto, når din vare afsendes fra NEYEs webshop.

Kommunikation mellem betalingssystem og kortindehaver foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Krypteringen sikrer, at ingen kan aflytte eller kopiere kortinformationer. Transmissionen er godkendt af PBS/NETS. Når du befinder dig i en sikker zone, vises der, i dit browservindue, et lille "Secure Server"-ikon. I Internet Explorer og Firefox er dette lille ikon en lukket hængelås.


Kundeservice Køb med GLN/EAN nummer Kontaktoplysninger Webordrer Levering Bytteservice og returnering Reklamation Butikker Hvem er NEYE Gavekort/tilgodebevis Klub NEYE Handelsbetingelser Persondatapolitik Betaling Job i NEYE PR & Presse Viabill Tax Free køb Cookies