Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
Delsey Maubert 2.0 ekspanderbar kuffert – så shop bare løs, der er plads til det hele. Lad os starte med at fremhæve de fantastiske fordele ved Delsey Maubert 2.0. Først og fremmest er denne taske produceret i 100% genbrugsmateriale, hvilket ikke kun er godt for miljøet, men også viser vores engagement i bæredygtighed. Desuden er den vandafvisende, hvilket betyder, at dine ejendele er beskyttet mod uforudsete vejrforhold, og dens holdbarhed sikrer, at den står imod tidens tand. Men det er ikke alt – Delsey Maubert 2.0 har 4 støjsvage dobbelthjul og smudsbeskyttelse nederst bagpå. Dertil kommer 2 lynlåslommer på fronten, hvoraf den ene er en anti-RFID-lomme, der beskytter dine elektroniske enheder mod cyberkriminalitet, samtidig med at den er let tilgængelig. Kufferten har top- og sidehåndtag samt trolleysystem. Delsey Maubert 2.0 er udstyret med Delseys patenterede dobbelte sikkerhedslynlås zip Securitech, der er op til 3 gange stærkere end ordinære lynlåse og vanskeliggør uønsket adgang til kufferten. For yderligere sikkerhed er der monteret en TSA-kombinationslås, som lynlåsgliderne fleksibelt klikker ind i. TSA-kombinationslåsen gør det muligt for dig at sikre din bagage med din egen personlige kode, og tillader Transport Safety Authority (TSA) at kontrollere den uden at beskadige den ved hjælp af en speciel nøgle. Det er påkrævet ved indrejse til USA og Canada. Indvendig er der også tænkt på alt med elastiske stropper til at holde bagagen i skak, lynlåsnetlomme og lynlåsaflukket separation i låget. Endelig en lille aflang lynlåslomme til småtingene. Delsey tilbyder 3 års verdensgaranti på denne kuffert.
Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.
Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.
Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager.
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.
Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk.
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.
Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.
Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.