Delsey

Kuffert Promenade Hard 2.0 55 Cm
2.799 kr
Farve:
M. Grøn
Levering 1-2 dage -
Fragt 0 kr
Dit køb støtter kræftforskning
NEYE-Fonden, som ejer alle NEYE butikker, donerer sit overskud til kræftforskning. Og sådan har det været siden 1977.
Produktbeskrivelse

Kuffert Promenade Hard 2.0 55 Cm

Delsey Promenade Hard 2.0 har alt, hvad der skal til for at opfylde ønsket om en perfekt kuffert. Den ultra-sikker med DELSEY PARIS' patenterede dobbelte lynlås SECURITECH® 2, der er op til tre gange mere modstandsdygtig over for indtrængen end en almindelig lynlås. Kufferten har monteret en TSA-kombinationslås, der giver dig mulighed for at sikre din bagage med en personlig kode, samtidig med at Transport Safety Authority (TSA) har adgang til at tjekke din bagage uden at beskadige den, takket være en specialnøgle. Det er i øvrigt et krav ved indrejse til USA/Canada. Hjulene er specielt designet for at sikre den mest behagelige køreoplevelse med dual-density hjul – det vil sige, 2-lags gummi i forskellig hårdhed, der gør kørslen glidende, støjsvag og komfortabel. Hjulene kan dreje 360° for ekstra manøvredygtighed. Foret i Delsey Promenade Hard 2.0 er lavet af genbrugsmaterialer, hvilket ikke kun er godt for miljøet, men også viser Delseys engagement i bæredygtighed. Det kan tilmed lynes ud og vaskes ved 30° - super praktisk detalje. Kufferten er indvendigt opdelt i 2 rum: Det ene rum adskilles med en lynlås, hvor der findes lynlås-netlomme og elastisk lomme, så bagagen kan pakkes forsvarligt. I den anden side har du justerbare stropper, så alt holdes ordentligt på plads. Kufferten kan desuden udvides – perfekt til alle de ekstra ting, du bringer med hjem fra dine ferier! Der gives 10 års worldwide garanti for yderligere tryghed.

  • Mål / 55x25,5x35
  • Liter / 39
  • Vægt / 3
  • Materiale / Polycarbonat
Varenummer: 16475502301
Stregkode: 3219110529432
Leverandør varenummer: 00208880103
Levering & Returnering

Levering

Leveringstid 1-2 dage

Fri fragt over 499 kr. For medlemmer kun 399 kr.

blobid2.png Click & Collect – Afhent gratis i NEYE butik

 

Kundeservice

Kundeservice

Kan jeg returnere varer købt på webshoppen i en NEYE-butik?

Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.

Hvordan reklamerer jeg over min vare?

I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.

Kan jeg reservere en vare online?

Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.

Hvad gør jeg, hvis min vare er beskadiget ved modtagelse?

Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager. 
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.

Hvad gør jeg, hvis varen ikke er på lager i en NEYE-butik nær mig?

Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.

Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål til en vare?

Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.

Får jeg en mail, så jeg kan se min bestilling?

Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.

Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.

Find nærmeste butik

Indtast dit postnummer og find din nærmeste NEYE-butik

w25_SpotComponentCTA_800x480-kufferter-håndbagage-guiden.jpg

Regler for håndbagage

Det kan være svært at holde styr på reglerne for håndbagage for de mange flyselskaber, da reglerne er forskellige fra flyselskab til flyselskab. Hos NEYE har vi lavet en guide, så du er klædt på til din næste rejse med håndbagage.
Se Guide til håndbagage

Med NEYE støtter du kræftforskning

Vi siger ikke, at tasker kan redde liv ...men vi arbejder på det

Vi donerer hele vores overskud til kræftforskning
Neye-fondens donationer