Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
Clima Bottle fra 24Bottles kommer i 24Bottles velkendte stilrene design. Derudover planter 24Bottles træer i den mængde der modsvarer deres CO2 udledning. Derfor er den 100 % CO2 neutral. Udover at være flot og godt valg, er den også super praktisk. Termoflasken kan indeholde kuldioxidholdige drikke og holde det koldt i 24 timer eller varmt i 12 timer. Clima Bottle er derfor rigtig god til at tage med på farten. Samtidig er den super handy og let at have med i din taske, da den kun vejer 202 Gram til trods for at den er lavet i rustfrit stål. Detaljer:- 100% CO2 neutral.- Sparer miljøet for CO2, hver gang du fylder en flaske.- 24bottles støtter den digitale platform, WeCity, der belønner de, som tænker på miljøet ved at spare CO2.- Satin overflade- 100% BPA fri, phthalate fri og toksin fri- Holder ikke på smagsrester- “One Twist To Open”-låg med vandtæt gummimembran- Bred åbning for nem påfyldning af isterninger og nem rengøring- Er godkendt til fly-boarding. Må ikke vaskes i opvaskemaskine. Vi anbefaler, at du vasker flasken i hånden! Egenskaber: Kan indeholde: 330 ml. Vægt: 202 G. Åbning: Ø 3,3 CM. Bund: Ø 7,3 CM
Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.
Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.
Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager.
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.
Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk.
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.
Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.
Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.