Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
Xtend® er den første smarte carry-on kuffert. Kufferten har en unik ekspanderbar funktion hvilket kan få den direkte fra 40 liter til 60 liter og derved giver plads til hel 50% mere baggage! (75 x 35 x 23). Kufferten kan ekspanderes på midten så den ikke bliver breddere men højere. Kufferten har et smart fingeraftryk TSA-system som låser din baggage sikkeret inde. For at åbne din kuffert skal du blot placere din fingerspids på sensoren, og derved ikke bruge en forsvundet nøgle, en glemt ingen kode eller en app på telefonen. Deler du din kuffert med familien er dette heller intet problem da den sensoriske TSA-lås kan være kodet til 10 fingreaftryk og skulle du ikke have lyst til at benytte denne feature så kommer kufferten også med to nøgler. Hvis du har din computer med på farten tilbyder denne kuffert en fuld opladning af op til 8 smartphones og en computer, med det aftagelige batteri! Xtend®'s transpoterbare powerbank har et aftageligt Li-ion batteri 20.000 mAh hvilket svarer til 60W (det maksimale tilladt på et fly er 100W). Usb-porten er lokaliseret i toppen af kufferten; et USB A til alle dine forskellige enheder, et micro USB stik og et USB C til din laptop. Herudover findes der en USB A port på bagsiden af kufferten i en nem tilgængelig lomme som kan have din laptop liggende i imens den oplader. Kufferten transporteres på to dobbelte kuglelejer med gummisæk. De er store men lydløse og derved de perfekte tærræn hjul (13,5cm). Trækstativet med teleskophåndtag i giver en bedre fleksibilitet og kan justeres i fire forskellige højder; 94, 100, 105 og 110 cm. I kuffertens bund findes et separat lynlåsrum med plads til vasketøj og sko, denne del af kufferten kan med en lynlås separares fra dit øvrige baggage. Kufferten er vandafvisende og dimensionerne (55cm) gør at den passer som håndbaggage hos de fleste flyselskaber.
Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.
Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.
Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager.
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.
Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk.
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.
Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.
Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.