Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
Med Bobby Urban har XD Design fremstillet en taske, som er det tætteste man kommer på en tyverisikker rygsæk. Bobby Urban har, som du andre Bobby tasker, en masse smarte features, som gør Bobby taskerne helt unikke. Dog er der til Bobby Urban tilføjet en ekstra sikkerhedsfeature, så du ikke længere skal være nærvøs for om indholdet i din taske bliver stjålet. Bobby Urban er fremstillet i det snittefaste materiale UHMWP (Ultra-high-molecular-weight polyethylen), hvilket gør Bobby Urban til den perfekte taske til pendleren. Bobby Urban kan foldes sammen i to forskellige størrelser (22L og 27L) og har plads til både en laptop op til 15,6'' og en tablet op til 12,9''. Trods taskens størrelse vejer den overaskende lidt, nemlig kun 1.000 gram og er derfor perfekt til både skole, arbejde og rejser. Særligt for Bobby Urban er også det ekstra net, som kan bruges til større genstande som cykelhjelm, en bold eller andet. Bobby Urban er også udstyret med en stålforstærket lås med kode, som gør din taske, næsten umulig at komme i. Udover disse smarte features kan der også nævnes: Vandafvisende materialer, bagagestrop til kuffert, Stødabsorberende beskyttelse, skjult lynlås og meget andet.
Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.
Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.
Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager.
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.
Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk.
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.
Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.
Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.