Delsey

Spinner - 77- Dauphine 3
1599 kr
Farve:
Blå
Dit køb støtter kræftforskning
NEYE-Fonden, som ejer alle NEYE butikker, donerer sit overskud til kræftforskning i Danmark. Og sådan har det været siden 1977.
Produktbeskrivelse

Spinner - 77- Dauphine 3

NEYE ID: 137292
Varenummer: 13729201300
Stregkode: 3219110393729
Leverandør varenummer:
Levering & Returnering

Levering

OBS: Bestil senest den 21. december inden kl. 12.00 for at få dine varer inden jul.

  • Leveringstid: 1-3 hverdage.
  • Fragtfri levering ved køb fra 499,-
  • Afhent gratis i NEYE-butik: 0 kr.

BEMÆRK: Varer bestilt til afhentning i butik, sendes fra et separat varelager med GLS. Det betyder, at der også i denne sammenhæng er 1-3 hverdages levering.

Hvis du lægger din ordre inden kl. 12:00 på en hverdag, vil din pakke blive afsendt fra vores lager samme dag.

Kundeservice

Kundeservice

Kan jeg returnere varer købt på webshoppen i en NEYE-butik?

Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.

Hvordan reklamerer jeg over min vare?

Alle varer, du køber på neye.dk eller i en NEYE-butik, er omfattet af købelovens regler om to års reklamationsret.
Alle henvendelser omkring reklamationssager skal gå igennem vores butikker. Du kan henvende dig i, hvilken som helst NEYE-butik. Husk blot din bon eller ordrebekræftelse.
I butikken kan personalet vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation hos producenten.
Reklamationssager kører internt i den pågældende butik og kan tage op til 3 uger.

Kan jeg reservere en vare online?

Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.

Hvad gør jeg, hvis min vare er beskadiget ved modtagelse?

Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager. 
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.

Hvad gør jeg, hvis varen ikke er på lager i en NEYE-butik nær mig?

Du kan ved at søge på et postnummer se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.

Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål til en vare?

Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk. 
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.

Får jeg en mail, så jeg kan se min bestilling?

Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling.
Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse.
Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse.
Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.

Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.

Find nærmeste butik

Måske findes den vare du kigger på i en butik nær dig

Vi giver vores overskud til kræftforskning

NEYE har tasker til alle formål , men vores overskud går kun til ét: Kampen mod kræft. Siden 1977 har vi givet vores overskud til kræftforskningen i Danmark.

Læs mere