Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
Ikonisk premium luksus kabinekuffert. Med sine 4 dobbelte støjsvage hjul ruller denne kuffert afsted som en drøm. Hjulene er specielt udviklede 2-lags hjul, med en hård yderside for større holdbarhed og en blød inderkerne for bedre manøvring og kontakt til underlag. Ydermere er hjulene nedsænkede, hvilket gør kufferten meget mere stabil. Kufferten har et multipositions trolleysystem samt både top- og sidehåntag. Ligeledes finder du udvendigt en USB-port med en indvendig neopren-lomme til powerbank, så du let kan tilslutte din telefon eller tablet. Intergrerbare højkvalitets lynlåsglidere med unik lukket bro, så de ikke rives af. De klikkes let og ubesværet ind i den nedsænkede TSA kombinationslås, som i øvrigt er påkrævet ved indrejse til USA. Endelig har kufferten en unik ID-kode,så du kan registrere din kuffert online. Dermed kan ejeren let identificeres, såfremt kufferten skulle komme på afveje. Indvendigt mangler kufferten intet med sit flotte ferskenagtigt bløde foer i en smuk blå farve, lækre lynlåse, adskillelige lynlåsnetlommer samt stropper i hvert rum. Begge rum er lynlåsaflukket. Der medfølger separat skopose samt pose til vasketøj. 10 års verdensgaranti.
Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.
Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.
Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager.
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.
Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk.
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.
Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.
Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.