Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
Ultrasikker letvægtskuffert udstyret med Delseys patenterede låsesystem: SECURITECH® 2. Dette unikke låsesystem er 3 gange stærkere end almindelige lynlåse og dermed også væsentlig mere modstandsdygtig overfor uønsket adgang til bagagen. Pullerne er også forstærkede og helstøbte og dermed nærmest umulige at flå af. Med sikkerheden i højsædet har kufferten en indlejret TSA-kombinationslås, hvor lynlåsgliderne enkelt og sikkert indsættes. TSA-lås er påkrævet ved indrejse til USA og Canada. Denne lås gør det muligt for sikkerhedsmyndighederne ved hjælp af en speciel TSA-nøgle at åbne kufferten, tjekke indholdet og låse denne igen uden at ødelægge låsen. Segur 2.0 er en robust og stabil kuffert med sine 4 dobbelte støjsvage spinner-hjul, der er specielt udviklet til at reducere vægten og øge den ubesværede manøvring af kufferten. Kuffertens rillede anti-rids overflade og selve udformningen gør ikke kun kufferten mere rummelig men øger også kuffertens holdbarhed, så du kan rejse i fuld tryghed. Indvendigt er kufferten meget rummelig. Foeret er produceret i genbrugsmaterialer og ydermere kan det nemt lynes ud og vaskes ved 30°. Derudover finder du stropper til at holde din bagage fast i den ene side og en lynlåslukket netlomme i den anden. Endelig har kufferten også en lille lomme til alle småtingene. Alt i alt en god og sikker rejseledsager. Der ydes 5 års garanti
Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.
Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.
Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager.
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.
Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk.
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.
Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.
Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.