Covid-19

(Opdateret 11-05-2020)

Vi står igen klar til at byde dig velkommen i alle vores butikker.

Vi har glædet os til at kunne slå dørene op igen. Og for at sikre, at det er et trygt miljø for både dig og os at være i, vil vi naturligvis have fuld fokus på at efterleve alle retningslinjer fra myndighederne.

Vi håber derfor, at du har lyst til at besøge os, men beder dig samtidig om at hjælpe os med følgende:

  • Har du symptomer på Covid-19, bedes du blive hjemme. Husk at du kan handle på neye.dk og få varerne leveret gratis til din dør ved køb over 299,-
  • Du bedes overholde det maksimale antal personer, der må være i butikken samtidig. Dette sikrer, at alle kan holde den anbefalede afstand på 1 meter – både til andre kunder og til vores personale
  • Du bedes anvende håndsprit, både når du kommer ind i butikken – og når du forlader den igen
  • Du bedes så vidt muligt anvende kontaktløs betaling frem for kontanter

Se åbningstider for butikkerne her.

Det er stadig muligt at handle på neye.dk og leveringstiden er stadig 1-2 hverdage.


Varer købt i en butik - bytte/retur

Varer købt i en af vores butikker, kan stadig kun returneres igennem vores butikker. Alle bytte- og returfrister for varer købt i NEYE, efter d. 10 februar, er forlænget til d.11 juni. Du vil derfor sagtens kunne få hjælp i vores butikker. Husk blot din kvittering.
Varen skal være ubrugt, ingen mærker må være klippet af eller stemplet.

Læs mere om vores byttesservice og returnering


Varer købt på neye.dk - retur

Varer købt på neye.dk kan som altid returneres ved at sende tilbage til neye.dk, men behandlingstiden kan være lidt længere, end normalt da vi er færre medarbejdere på lageret. Vi sender dig en mail, når din returpakke er behandlet og pengene er krediteret.
Du kan også bytte eller returnere i vores butikker.
Varen skal være ubrugt, ingen mærker må være klippet af eller stemplet.

Det er stadig ikke muligt at bytte igennem neye.dk.

Læs mere om vores byttesservice og returnering


Reklamation

Alle reklamationssager skal stadig igennem vores butikker.

Du meget velkommen til at henvende dig med varen i en af dem.

Her vil personalet vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation hos producenten. Husk at medbringe din bon eller ordrebekræftelse i butikken.

Du vil også kunne få hjælp selvom din 2 års garanti udløber under Covid-19 nedlukningen.

Læs mere om reklamation


Gavekort og tilgodebevis

Det er ikke muligt at benytte gavekort eller tilgodebevis på neye.dk.

Gavekort og tilgodebevis kan benyttes i vores butikker, når de åbner igen, og frister for at benytte dem er natruligvis også forlænget til d. 11 juni.

Læse mere om gavekort og tilgodebevis


Kundeservice

Kundeservice er tilgængelig på mail og telefon – svartiden kan være lidt længere end normalt.

Kundeservice


Hvem er NEYE Butikker Job i NEYE Klub NEYE PR & Presse Kundeservice Covid-19 Kontaktoplysninger Handelsbetingelser Webordrer Betaling Levering Bytteservice og returnering Reklamation Viabill Køb med GLN/EAN nummer Tax Free køb/Momsrefusion Persondatapolitik Samfundsansvar Cookies Gavekort/tilgodebevis Konkurrenceregler